پروژه‌ها باید از کارخانه نزدیک به خود، سیمان دریافت کند/ شروط خرید سیمان از بورس کالا

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن با بیان اینکه خرید سیمان از طریق بورس کالا انجام خواهد شد، اظهار کرد: در خصوص سیمان هزینه حمل حائز اهمیت است و با توجه به این موضوع پروژه باید از کارخانه نزدیک به خود، سیمان را دریافت کند.

محمدرضا مهدیاراسماعیلی، رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن در گفت‌وگویی پیرامون منابع صندوق ملی مسکن اظهار کرد: صندوق ملی مسکن در بودجه ۱۴۰۳ دارای مصوبه ۲۵ هزار میلیاردتومانی است که با منابع حاصل از استرداد اقساط مسکن مهر و استنکاف بانک‌ها، منابع صندوق افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی در این راستا تصریح کرد: به عنوان مثال در سال آینده، حدود ۴ هزار میلیاردتومان از اقساط مسکن مهر به صندوق ملی مسکن واریز خواهد شد و از ۲۵ هزار میلیاردتومان بودجه ۱۴۰۳ در حال حاضر به میزان ۶ هزار میلیاردتومان در وجه صندوق ملی مسکن تخصیص یافته است.

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: در این راستا تلاش کرده ایم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم.

وی در ادامه به موضوع خرید سیمان از طریق بورس کالا نیز اشاره کرد و گفت: خرید سیمان از طریق بورس کالا انجام خواهد شد.

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: در خصوص سیمان هزینه حمل حائز اهمیت است و بنابراین پروژه باید از کارخانه نزدیک به خود، سیمان را دریافت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت پروژه‌ها، مطالعه نیاز سیمان پروژه‌ها در دست انجام است و با تکمیل مطالعات و تعیین میزان نیازی که هرکدام از پروژه‌ها در هر استان به سیمان دارند، خرید سیمان از طریق بورس کالا انجام خواهد شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود